YEAY!!

Nu kom det, beskedet från CSN! Lämnade precis min studieförsäkran så nu väntar vi på att pengarna ska komma och planerar att åka till kina till nästa helg. Om två veckor kommer vi alltså förmodligen vara i Kina och börjadet underbara livet som wushu student igen! Jag började hoppa av glädje när vi fick beskedet imorse! Känns nästan overkligt.

Passet med zacke blev bara en timme badminton för min del, sen var jag jätte trött och det fanns inte ens en gnutta energi kvar. Men han hoppade lite innan vi åkte hem igen.

Väl hemma tyckte jag att min kropp behövde bli lite ompysslad så trött som den var, så det blev ett kokhett bad med lugnande eteriska oljor och en ansikts mask, den här gången med alger men jag såg ungefär likadan ut som bilden med lera föutom att jag var grön istället. =) Slog till och med till på att plocka ur linserna och hade gurka på ögonen, bara för känslans skull. Sen körde jag på dubbel skrubb, skrubbhandske och skrubbtvål efter det gick jag i toner mellan grisrosa och knallröd. Så fyllde jag upp ett till bad men den här gången med babyolja och gjorde en hårinpackning. Självklart dränkte jag mig i hudkräm när det hela var klart.
AAaaa in i en stor gosig tröja och bara ta det lugnt fram tills det är träning igen med klubben. Kameran ligger tyvärr ute i bilen så inga bilder på vilken toppen eftermiddag jag har.
Men det var ungefär såhär mysigt.

Här är min jätte härliga scrub. Vill man se fräsh ut så räcker det tyvärr inte bara med träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0