Bland stolar och bort

Blev ingen större lycka idag då vi fortfarande inte får komma in i hallen, precis som vi hade förväntat oss alltså.
Istället tog vi oss in i ett konferansrum där dom hade en halv matta utrullad så vi kunde köra i alla fall lite grunder och hopp. Inte direkt ett förstahandsval men det får väl duga i brist på andra ställen.

Idag fick jag samma problem med stretchingen efter träningen som man kan få av vattnet.
Oasvett hur mycket jag dricker så vill man bara ha mer och mer, det släcker inte törsten eller att man känner sig torr i halsen. På samma sätt kändes det med stretchingen, hur mycket jag än töjde eller vilka vinklar jag använde så ville jag bara kunna ta i mer och mer. Det gjorde nästan ont för att jag inte kunde ta i mer, inte ont i muskeln för att den var så utsträckt som den kunde bli, men ont på nått sätt. Jag slutade i alla fall innan jag skadade mig själv till skillnad från när jag är törstig och dricker tills jag mår illa. =)


Läste även ut bok nummer två "New Moon" i serien the twilight saga precis. Lite tråkigt att det bara är två kvar nu för det betyder att det är slut snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom böckerna är jätte bra! :)

2009-07-28 @ 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0