God morgon

Så var det äntligen måndag igen och jag sitter å väntar på att klockan ska bli bara lite till innan jag går bort till hallen.

En banan-jorsnötssmör och proteinshaker tillsammans med fem mandlar och en äggvita fick bli frukosten som jag hoppas att kunna träna riktigt hårt på. Zacke som jag tror bara tog ett ägg kommer förmodligen att bli hungrig halvvägs in i träningen. Har nämligen hänt ett par gånger tidigare.

I övrigt så hoppas jag väl mest på fortsatt mulet väder så det inte är allt för varmt framåt dan när vi ska ut och fysa. Å eftersom det är ny vecka så måste jag variera övningarna lite men har än så länge inte bestämt mig för vad jag ska göra.

Sådär ja dags att gå å träna, i fredags hade vi det braziljanska landslaget som satt och tittade på oss när vi tränade. Får se om dom kommer för att kika även idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0