Kina samtal från Sverige

man har väl knappast legat på topp den senaste tiden vilket fick straffa sig idag. Större delen av kroppen gör ont sen gårdagens styrka, och självklart även från att jag har börjat köra form igen. Handform brukar visa sig vara bra träning efter en stunds vila.

Men vilan verkar som vanligt ha gjort en ganska bra verkan eftersom både vår morgontränare och vår tidigare privat tränare påstår att det ser bra ut och att jag gör rörelserna rätt. Men nu är det tydligen armarna som är min svaga länk, axlarna är alldeles för stela. Så dom har jag fått i uppgift att stretcha en massa och att tänka på att slappna av i under passen.


Lagom till att vi är tillbaka här i Kina så hör en av killarna från skollaget av sig och säger att han är i Stockholm! Kan inte vara nån annan än den rika killen vars storebror bygger upp sitt eget lilla Kina i Sverige, Dragon Gate har säkert dom flesta av er hört talas om. Han tyckte i alla fall att Sverige var jätte fint och lugnt. Får kolla mer med honom om 10dar vad han gjort för då är han tillbaka här i Peking igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0