Målvikten

Ställde mig på vågen igen för första gången på ett bra tag, 60.7 kg


Förut när jag började träna tyckte jag det var jobbigt att jag kom över 55kg, sen gick jag även över 60kg och där fastnade jag. Å visst är jag på nått sjukt sätt glad när den visar under 60.

Men den här månaden har jag ett nytt mål,  Jag Ska Gå Upp!

Juli ut
ska jag ju träna väldigt mycket fys, dessutom hela kroppen. Så om jag inte går upp nånting så kommer det betyda att jag inte har byggt några muskler, å vad skulle då vitsen vara med all fysträning?!

Det som kommer vara mitt största hinder i att bygga muskler är värmen. Inte så att det kommer vara för varmt för att träna, utan snarare för att äta. Ska jag kunna bygga upp måste jag ju tillföra rätt näring och även lite mer än vanligt. Vilket blir helt tvärt om än vad jag vill göra under varma dagar. Hitintills har jag tyckt att det räcker gott och väl att bara äta en gång om dagen sen vi kom tillbaka, vilket jag inser att jag måste ändra på om jag vill bygga upp nått.

Suck! Jaja, jag vet nån som kommer få gå runt och vara illamående ett bra tag framöver pga att hon måste tvinga i sig en massa mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0