Värmen

Nu har vi äntligen kunnat sova ordentligt på natten det har nämligen blivit lite svalare och skönare här i Peking. Solen har vart i moln de senaste två dagarna.

Men man märker ju väldigt tydligt att en svensk viking som mig =P inte riktigt är van vid sån här värme.
*   Sitter jag still i 30min eller längre sväller fötterna upp en storlek.
*   För att kunna sova behöver man fläka ut sig över hela sängen, fläkten ska vara på och varken kläder, täcke eller lakan går att tänka på.
*   Jag dricker ca 3 liter vatten och kissar ändå gult.
*   Man lämnar svettränder (saltavlagringar) på kläderna efter ett träningspass.
*   Vi tycker det känns svalt och skönt idag då det "bara" är 27 grader.
*   Sträckningen gör inte så jätte ont!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0