Den bra nanquan killen

Dom här dagarna har vi haft en annan tränare, vår lilla tjockis tant skulle iväg och göra annat. Så istället fick en av killarna i skollaget träna oss, och som vanligt när det är en annan tränare så får vi alla betydligt mycket mer hjälp. Eller, nja den sämsta får väl inte så jätte mycket hjälp. Han är en sån där "shit, vart tusan ska man börja" och då orkar dom tydligen inte börja nånstans och ignorerar allt. Dom väntar väl på att han ska bli lite bättre av att bara träna och titta på dom bättre kineserna så det tillslut är någon vits att rätta hans fel. Jag och Zacke ger honom lite tips då och då men jag vet inte om det är för att han engelska är skit eller om han försöker utan att det syns, någon förbättring blir det inte i alla fall.
Men jag har fått massa saker jag måste tänka på i typ alla rörelser, så efter passen är det bara att plocka fram blocket och kladda ner allt så jag inte glömmer bort nått.


Imorgon är det fredag och jag har min sista tid på sjukan för akupunktur behandlingen. Så jag ska försöka att inte sparka så jätte mycket med benet imorgon, känns lite som om jag förstör det bra dom gör under behandlingen när jag tar i jätte mycket för att lyckas med ordentliga sparkar under passen. Annars e det bara att gå tillbaka till sjukan på måndag och börja om, men att faktiskt vara snäll mot benet under hela behandlingstiden, man kan ju tycka att jag ska lyckas hålla mig i fyra dagar. =)

Kommentarer
Postat av: Andrej

Tjena. Har en utmaning till dig på bloggen. Kika in när du har tid.

PS: smart med benet. Kan vara värt att skynda långsamt.

2009-03-06 @ 19:31:08
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0