Dreams

Jag kan överlycklig berätta att jag idag kunde träna BRA!
Har haft dålig uppdatering just pga att jag inte direkt har kunnat träna nått. Var ju sjuk tors-fred, sen var det helg och jag fortsatte min vila genom att ligga i sängen och kolla film i stort sett hela helgen. När jag vaknade igår hade jag förhoppningen om att kunna träna hårt och bra eftersom det var ett tag sen men tyvärr gjorde sträckningen lika ont som knät och det slutade med att jag fick spendera träningspasset med balansövningar och stretching.

MEN!
Idag körde jag med dubbla byxor, sprang en massa innan träningen och ägnade stretchingstiden åt att köra uppvärmningssparkar. Sen var jag fit for fight!!
Jag kände mig mjuk och lätt, hoppen var bättre än dom vart...ja jag skulle nog kunna säga någonsin, i alla fall vad gäller tornadon. Jag fick till och med höra av tränarn att dom var MYCKET bättre, vilket hon självklart tyckte var jätte roligt eftersom jag bara hade vilat i ett par dagar extra. Å jag vet mycket väl att om jag inte gör lika bra imorgon kommer hon bli grinig som bara den på mig, men jag får i alla fall njuta EN HEL DAG!! =)

Då jag inte kunde träna igår utan ägnade väldigt många timmar av dagen åt att stretcha först på träningen, sen framför tv:n och på kvällen i hallen igen. Sen hade jag en jätte bra stund då jag satt i spagat hur lätt som helst och kunde enkelt ha främre benets tår på hakan (en stretch som väldigt många wushuare klarar). Men som vanligt när jag klarar den stretchen så visar det sig att det bara var en dröm. =P Men nån gång ska jag även klara det i vaket tillstånd. Om jag drömmer om det tillräckligt många nätter kanske hjärnan kommer på hur mina muskler ska vara och slappna av och helt plötsligt kan jag den, eller är det också bara en dröm? =)


Lyckades hitta till en för mig ny wushu sida, tipsar:
masteringwushu

Kommentarer
Postat av: Therese

Du far väl se till att värma upp dig lika mycke inför varje träning sa kanske det funkar like bra jämnt!



Kram Storasyster och Emily

2009-03-24 @ 09:30:36
URL: http://dagmamma.blogg.se/
Postat av: Andrej

Oj. Trodde det var du på första bilden. Men fortsätt öva - det kommer säkert.

Och så snälla, sluta hålla oss på sträckbänken. Vem vann skorna???

2009-03-24 @ 16:40:47
URL: http://http:/www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0