In och ut med vatten

Idag vaknade jag tyvärr med svullen hals och fick ta en vilodag från träningen.
Istället ägnade jag morgonen åt att titta på "P.S. I love you" och rensa tårkanalerna lite. =) Jag hann lagom torka tårarna innan det var dags för nästa sköljning.

Har druckit hur mycket vattten som helst idag med förhoppningen att kunna gå och träna imorgon. Tyvärr har en sjukdag också resulterat i att min lista på onyttiga saker jag ätit den här veckan fördubblats från igår. Blir väl lätt så när man inte orkar ta sig ut och allt vi hade på rummet efter att jag ätit upp frukten var olika onyttiga snacks.

Åå nu är det verkligen vår här också, träden blommar för fullt, det är pollen överallt (tur att man inte är allergisk) och dom har stängt av elementen på rummen. Går man ut nu på kvällen så känns det ungefär som en svensk sommar natt, tyvärr är det väl lika mycke mygg också. Men det känns riktigt mysigt.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hej igen (anade att du kom ihåg mig, men var inte säker)! Låter jättebra med en marknad med mindre utlänningar, hmm, vid zoot (var i Peking förra gången och det är dit vi ska igen)? Var inte där förra gången, är det t-bana eller taxi som gäller dit?

Vore jättekul om Du ville hjälpa mig lite mer närmare resans avgång, men bara om du har lust förstås=)

Hur länge blir ni kvar i Kina denna gång?



krya på dig!

2009-03-19 @ 15:15:19
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Heléne

Okej, men av det jag kommer ihåg sen sist var inte taxi så farligt dyrt heller, (även om tbana var såå mycket billigare).. :)

Då är det möjligt att jag stoppar dig om jag ser dig härhemma för mer tips ( och sen är det förstås mycket möjligt att jag ringer dig när vi är vilse i peking i höst...) :p nu lutar det åt att vi kommer åka i september. Hoppas din hals mår bättre och trevlig helg!

2009-03-20 @ 10:33:32
URL: http://lost.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0