Morgon stund

Så vaknade man vid halv åtta, på en lördag! Visst är det skönt att vara uppe ganska tidigt men det finns ju inte allt för mycket att göra. Killen ligger fortfarande och dregglar på kudden och jag orkar inte riktigt göra nått.

Första tanken när jag vaknade var att jag kunde ut och jogga lite, men det har faktiskt inte hänt än. =)
Springa är en sån där sak som jag verkligen måste kämpa för att det ska hända. Lägga fram spring kläderna och ha allt redo annars blir det lätt att man göra nått annat, typ sätter sig vid datorn. =P  Men jag måste ju göra nått för att bränna bort lite extra kalorier nu när det är helg och jag dessutom inte tränade gårdagens pass.

Att jag sen gick och köpte ett pringles rör igår var väl inte heller ett smart val av mig efter att ha skrivit ner allt jag ångrar att jag åt, hehe. Men som tur var så va det kina-varianten på chipsen, alltså tjockare, hårdare och äckligare. Det blev inte många som fick åka ner i magen, så resten måste jag slänga annars vet jag nån som kommer äta upp dom även om hon inte tycker dom är särskillt goda. =)


Kommentarer
Postat av: mikaela

filmen heter watchmen och är lite som en action film med olika superhjältar typ som fantastic four fast med andra superhjälar och ondingar

2009-03-14 @ 02:55:43
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0