Suck

Så var det helg igen. kanske inte alla som hatar helger så mycket som jag gör. Har man ett jobba är väl helger bland det bästa som finns, om man är ledig på dom vill säga. För mig känns det bara som värdelös tid, men jag ska försöka göra den här dagen lite bättre snart då vi åker iväg för att se om det har kommit ut några nya bra filmer eller om det finns nån serie vi kan köpa.
Nån gång under helgen ska jag även försöka få ihop ett nytt filmklipp från veckans olika form-tränings pass.

******

Ett tag senare kommer jag tillbaka från filmköpet och inser att jag aldrig skrev klart inlägget. =)
Nu har vi massa nya fillmer som jag snart ska börja titta på men först ska jag färga håret igen, har ungefär 1cm utväxt och håret är inte alls lika glansigt och fint som det var i början. Jag kanske kommer ta fram saxen igen och klippa lite på måfå igen. Blir säkert jätte bra när det är klart.

Tur att man har gjort det ganska nyligen eftersom det bara står på kinesiska hur man ska göra. =)
Men i sverige får man ju bara ett par hanskar med, här får jag även några öronskydd och ett förkläde. Kommer vara SÅ snygg.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Är det någon specialhelg eller vanlig lö-sö? Å andra sidan bra för du kan ju kanske få ordning på benet. Och tänka på utmaningen.

2009-03-07 @ 23:38:38
URL: http://http:/www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0