"I´m no superman"


Den här dagen har gått betydligt snabbare, så nu är det inte länge kvar till måndag och allt börjar om på nytt. Men självklart har jag ju en önskan om att jag har blivit lite bättre, förmodligen inte så att jag själv märker det. Men lite, bara lite! =)

Mestadels av dagen har nog spenderats i sängen, först med fönstret öppet och solandes, sen med några avsnitt scrubs. Det är precis som dom flesta serier, kanske inte det bästa första gången man ser det men efter några avsnitt vill man bara ha mer och mer.


Var ute och joggade 2km runt löparbanan för att sen roa mig med att stretcha i 30min. Idag var en sån dag då det känns som om oavsett hur mycket jag stretchar så blir det ALDRIG någonsin bättre. Vilket det självklart blir men har man haft en vilodag så blir i alla fall jag lite extra stel.

Nu på kvällen gick jag och Zacke upp på taket för att gå igenom svärd. Vill man bli bra på nått så är det ju övning som gäller, och att bara lugnt gå igenom sina former är jätte bra övning. Dels för att dom ska sitta bättre i huvudet och för att kunna köra rörelserna snyggt snabbt måste man öva mycket på dom långsamt. Annars är det stor risk att det bara ser ut som fladder.

Å det där med att Zacke inte ville ha pizza idag heller verkar han ha glömt bort för jag har hört han prata om det ett X antal gånger idag. Nu är han tillbaka i det där spåret, "det är bara inbillning att det är dåligt". Så ganska snart kommer nog även "jag behöver energin" att komma. =p

Kommentarer
Postat av: Snorkfröken

Tack för ditt besök i min blogg! Kul - nu hittade jag ju din. Kan absolut inget om Wushu, men efter att ha läst lite i din blogg, kollat filmer osv, förstår jag lite i alla fall. Häftigt! Och modigt!

2009-03-01 @ 19:12:34
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0