Drömmer mig 15 meter bort

Helgen är äntligen slut och första träningspasset för veckan har vart. Sträckningen är inte det minsta bättre så nu blir det till att fortsätta som vanligt och vänta på att sommaren ska få göra sitt, så hoppas jag på att det inte kommer göra lika ont när det blir kallt igen framåt hösten =)

Zacke hade ont i halsen både igår och idag när han vaknade så det blev till att stanna i sängen för hans del när jag gick bort å tränade. Han påstår att han mår bättre så imorgon kommer han förmodligen att träna. Tur det, tydligen gillar jag inte att träna med dom andra i gruppen men jag brukar inte tänka på dom när Zacke är med.
Idag kunde jag inte göra så mycket annat än att irritera mig på dom. Dom vet inte vilka rörelser som ska göras i vilken ordning under grunderna. Å efter att tränarn sa åt oss att öva på en spark som vi inte brukar göra var det tydligen kaos i deras hjärna och dom kunde inte göra fler rörelser utan att tränarn sa vad dom skulle göra. Jag fick förklara för dom vad som skulle göras, jag var tvungen att berätta för dom när dom gjort klart sina 10 rörelser. Å bäst var ju killen som inte fatta att det går att göra formen vänd åt ett annat håll utan tror att han ska göra nått helt annat då, GAAA! Å tålamod är knappast nått jag har i vanliga fall heller, så idag blev det många onda blickar och arga förklaringar. Varför ska dom lossas att dom fattar vad tränarn säger och sen bara göra fel helatiden?!

Hehe jag var nog lite arg på träningen idag.  =p Förmodligen var jag mest arg för att det är måndag och min sträckning gjorde så ont. Å för att en av dom ALDRIG blir det minsta bättre, och en annan bara var ivägen utan att knappt träna idag. HATA HATA HATA!!
Wushu är ju ingen gruppsport så jag måste lära mig att inte bry mig om dom andra som är på passen, försökte titta på skollaget som träna bredvid och lossas att jag var i deras grupp istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0