Svärd skada

Under helgen insåg jag hur mycket mindre än vanligt jag åt förra veckan.
På fredan åt jag en pizza slice och blev proppmätt å igår klarade jag knappt få i mig hälften så mycket från McDonalds jämfört med tidigare besök.

Nu när en ny träningsvecka har börjat är jag tillbaka på samma rutin som förra veckan, skillnaden idag var att jag vart tvungen att ta en annan t-shirt för den "riktiga" hade inte torkat från tvätten än. Å till frukost blev det en yoghurt som hade socker i sig och istället skippade jag den lilla donuten. Träningen går fortfarande lite framåt, men jag fick ta ett avbrott idag då Zacke högg sig i pannan med svärdet och började blöda en massa. Kineser som tydligen är jätte fjolliga så fort huden går sönder, tvingade självklart iväg honom till sjukan där han fick två sprutor å så ville dom sy, men det tackade han nej till. =) Nu hoppas han på att få ett coolt ärr, hehe han e söt han. Både våran tränare och skollagets tränare kom och skulle övertala honom att gå till sjukan men när han svarade att det var onödigt hur mycket som än tjatade om att det kunde vara skit i såret så ringde vår tränare sjukan och sa att han skulle komma snart sen satte hon på sig ytterkläderna och drog med honom. Hihihi

Efter träningen blev det en protein-shaker och ett äpple och 3-4timmar senare orkade jag koka pasta. Kanske är lite lättare nu eftersom jag äter mindre, om det är anledning till att hoppen känns så mycket lättare. Att man sen ser en massa fina stjärnor under träningspasset får jag se som ett plus =P

En shaker ser jämt så mycket godare ut innan man har mixat den. Den här iofs mango, jordgubbar och yoghurt. Dagens som innehöll banan, jornötssmör, mjölk och vanlijpulver såg väl inte lika god ut innan.

Kommentarer
Postat av: naddiz

hehe, förlåt men kunde inte hjälpa att jag började skratta högt är ja läste om svärdet! :D men d e förstås synd om zacke, stackarn. :)

Ät ordentligt, du kan ju inte börja få anorexia såhär på äldre dar! :p

2009-03-30 @ 12:42:18
URL: http://naddiz.blogg.se/
Postat av: Naddiz

Jo de e den stora "kycklingskandalen"... De har hittat massa glas i kronfågelns kyckling, så de har återkallat typ hur mycke som helst. Fast ja e inte mer insatt än så :)

2009-03-30 @ 20:24:30
URL: http://naddiz.blogg.se/
Postat av: Andrej

Stackars Zacke. Hur bär man sig åt med att få ett svärd i huvudet? Jag trodde inte ni körde sparring (hehe).

Själv går jag omkring med en sönderslagen knoge på vänsterhanden och en spricka i fingret på högerhanden. Verkar onekligen mesigt jmf m Zacke, men, men...

2009-03-30 @ 21:57:02
URL: http://http:/www.rysken.blogspot.com
Postat av: DW

haha Zacke hoppas säkert få ett riktigt stort ärr så han kan ha metallmask som någon av skurkarna i nån japansk tecknad serie :D

2009-03-31 @ 03:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0