Verkar ha funkat

Min plan för att bli frisk verkar ha funkat ganska bra, idag kände jag bara av halsen ytterst lite när jag vaknade efter ca 11 timmars sömn. Så jag slipper förhoppningsvis vara sjuk i en evighet som jag annars brukar vara när nånting väl smittar mig.

Idag vart det städa, sopa, skura när jag vaknade medans Zacke fortfarande var borta på täningen. Men eftersom jag känner mig så mycket bättre så blir det nog lite träning för min del också senare på dagen.

Vårkänslorna är igång för fullt och jag är jätte glad helt utan anledning. TOPPEN!

Ska man kanske sätta upp lite olika mål för året!? deet är ju roligare att ha lite saker att sträva mot och man mår så bra när man klarar dom. Har ni några mål för året redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0