Tröttheten dominerar

Så var man tillbaka då. Var hur trött som helst igår efter att vi hade landat men lyckades hålla mig uppe ganska länge ändå kröp nog inte till sängs försen efter tio tiden. Sen vaknade vi ju redan vid 04.20 å gick upp och smaskade på lite smörgåstårta som fanns sen folket hade firat valborg här. Men efter att Zacke hade satt igång nån seg film på tre timmar som vi inte alls orkade se så lyckades vi sova i alla fall en timme till.

Sen förstår jag mig inte alls på vissa av svenskarna här som verkar ha blivit fullkommligt galna, dom är ute i korta shorts och t-shirt!! Ok kineserna tänkte säkert likadant om mig när jag gick klädd så i kina, men här är det ju kallt! Visst försöker termometern lura i mig att det är varmt då den visar på över 20 grader, men den går jag inte på!

Självklart har vi redan grillat! Kyckling, majs, annanas och champinjoner med sallad till. Minst lika gott som jag hade tänkt mig men oj vad snabbt vi blev mätta, nu åt vi kanske hälften så stor portion som vi gjorde innan vi åkte till Kina. Får se hur lång tid det tar innan man äter som en hel pluton igen.

Iväg till Snickarn och spela worms på projektorn, sen ser jag fram emot att få sova igen. =)

Kommentarer
Postat av: Andrej

Välkomna hem då. Ser fram mot lite rapporter om torterade elever. Vad är det man säger? "Payback time"?

2009-05-03 @ 19:43:17
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Oliver

hello um how good is your english :) .....do you study at beijing sports university?.....pls email me i want to know about your training!!!!!!!!!!

2009-05-04 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0