Armar igen.

Så vad kan man hitta på för skoj idag då?

Ska självklart börja dagen med 2,5 timmes träning och förhoppningsvis så kommer jag kunna köra mer ordentligt idag utan att halsen påminner mig om att jag inte är riktigt frisk än. Just nu känner jag mig hur trött som helst, vilket jag hoppas försvinner av en kylig promenad till träningshallen.


Som tur är så rustade jag upp mig igår med en ny Peak jacka.


Dagens styrka ska bli någonting på överkroppen, jag hade tänkt nått mer än bara mage och rygg men har inte bestämt vad än. Det var väl ett par månader sen jag tränade biceps så det känns som om det skulle kunna vara en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0