Back on track


Det funkade
ändå ganska bra att träna idag, jag lyssnade mycket på kroppen och när halsen började kännas av bytte jag till att träna nya rörelser. Allt nytt måste man ju ändå köra långsamt och ordentligt i början om man vill lära sig rörelserna rätt. Det finns ett par stycken i gruppen som försöker köra rörelser dom inte kan snabbt och ärligt talat ser det ut som skit, men här borta är inte sånt mitt problem. Det är bara på våran klubb i Gnesta jag måste informera eleverna om sånt.

Eftersom träningen bara var 1,5timme så var det perfekt att börja lite smått. Å då det gick relativt bra, fick inte en enda hostattack, så kan jag fortsätta träna på resten av veckan.

Redan efter passet körde jag benstyrkan, hade inte kunnat anstränga benen så mycket under wushu passet eftersom jag skulle försöka hålla nere pulsen så dom kunde gott få kämpa lite.


Djupa squats med fria vikter.
50kg 8rep
60kg 8rep
70kg 8rep
75kg 5rep
80kg 5rep PB



Nu ska vi iväg till polisen och ändra visumet igen, men ikväll ska vi förhoppningsvis hinna träna lite mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0