Choklad glacerad Cissi

Under hela gårdagen satt jag med antingen grönt te eller honungsvatten i termosen och även om jag mår snäppet bättre idag så valde jag att stanna i sängen imorse ändå. Eftersom jag vet hur det brukar bli, jag tycker att eftersom det bara är på morgonen och kvällen jag har ont i halsen så går det fint att träna. Å även om träningen då bara är lite jobbigare än vanligt så blir resultatet oftast en hosta som sitter i i ett par veckor upp till en månad. NEJ TACK!


Så vila idag igen och medans killen var iväg på träningen så fick jag nöja mig med att städa, diska och skura rummet.

Nu har det precis rullats negerbollar som står på svalning i kylen å själv måste jag hoppa in i duschen för det där var riktigt kladdiga små bollar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0