Dagens tänkta träning



Godmorgon!

Sitter och dricker min frukost och funderar lite på vad jag ska träna för nått idag. Eftersom nu när jag vaknade hade jag inte allt för stora problem att resa mig ur sängen så känns det inte helt fel att det ska vara benträning idag. Hela helgen har jag fått tagit hjälp av armarna såfort jag ska sätta mig och då har dagens benböj inte vart allt för lockande.

Men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra förutom morgonens wushu träning och dagens benfys. Kanske blir det en promenad, vilket är den enda "träningen" jag gjort under helgen. Eller så blir det grunder och stretching som kvällspass, vi får helt enkelt se vad som händer med dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0