Dags att byta magövning

Jag kan tyvärr inte helt friskförklara mig än, för det är inte riktigt normalt för mig att sova 12-13 timmar varje natt. Å jag känner mig inte tipp topp om dagarna heller men imorgon tänker jag testa träna i alla fall.


Nu sitter jag precis och äter en yoghurt och pepparkaks frukost. Första pepparkakorna för året men vi köpte några med apelsinsmak å även om jag inte känner så mycket apelsin i dom så är smaken betydligt mildare än vanliga pepparkakor.

När jag ätit upp tänkte jag ta och gå bort till löparbanan, kanske inte för att jogga så mycket men i alla fall gå runt ett par varv och även träna mage på ställningarna där ute. Den enda träningen jag fått senaste veckan är ju från hostan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0