Överskottsenergi

Idag är jag helt klart frisk och jag har haft ett behov av att kompensera för all träning jag missade under mån-tisdag då jag låg på rummet. Varje gång jag har suttit ner och tagit det lungt har det känts som om jag slösar bort tiden.


Mellan morgonträningen och kvällspasset tyckte jag att jag inte gjorde annat än vilade hela dagen och ändå har jag hunnit med 5 timmars träning idag. Eller det har väl vart 4 timmars träning och en timmes stretching, men så har jag också blivit bra mycket mjukar i höften.

Kvällsträningen bestod av sparkar & hopp, fys i form av bröst, biceps, rygg och mage å så stretching tills jag var mjukare än jag någonsin tidigare vart.

Gjorde även ett nytt personbästa på bänken: 50kg 3rep.


Sen avslutades kvällen med en joggingrunda på 2km, något som var tillräckligt skönt för att jag ska fundera på att göra likadant imorgonkväll.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Haha jamen de klart, enda träningen MIN kropp fått under mina 19 år är dagar med att skura diskbänken och dammsuga! :P

2009-11-19 @ 15:46:33
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0