Personbästa, nästan i alla fall

Ben träningen gick helt ok för att ha träningsvärk, kan väl knappast kalla det toppen men ibland får man vara nöjd med dom små framgångarna. Första setet var bara på 40kg men kändes JÄTTE tungt, så jag körde ett till uppvärmnings set på 40kg som var betydligt lättare, vilket inte gjorde det lika jobbigt att veta att jag var tvungen att öka vikterna.


40kg 8rep  *2
60kg 8rep
70kg 9rep   PB
70kg 6rep
40kg statiskt




Eftersom jag aldrig direkt har skrivit upp hur mycket jag tidigare tagit i ben men nu har bestämt mig för att börja så jag har lite koll på när jag ökar så antecknar jag ett person bästa idag. Men det var ju bara andra gången jag körde sen jag bestämde mig för att börja anteckna, så det är väl inte direkt nått PB att hurra för eftersom jag ändå hade tänkt att klara några nya redan den här veckan. När träningsvärken har gått över. Å tyvärr vet jag ju att jag har klarat mer tidigare, jag vet bara inte hur många mer.

Hur som helst, personbästa sen jag började anteckna. Hurra för mig!

Kommentarer
Postat av: Andrej

Det sitter i huvvet, det där med vikter. Du skall inte vara rädd att lasta på bara. Kör hårt!

2009-11-09 @ 21:25:28
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0