Fejk sjuk

Efter att ha ätit alldeles för många clementiner har halsen blivit lite irriterad. Jag borde ju ha fattat bättre än att smälla in nått kilo av sådär starka safter när man ska försöka ta hand om sig själv.


Har fått rethosta nu men eftersom jag vet att det är meningslöst att hosta så kör jag på att andas jätte långsamt och försöka undvika djupa andetag. Då slipper jag nämligen hosta en massa i onödan och reta upp halsen ännu mer.

Nu varvar jag honungsvatten med ren honung och jag har lyckats undvika att hosta ända sen sista jag gäspade. Men det är ingen fara tills imorgon, rethosta är ju ingen riktigt sjukdom och jag kommer självklart träna imorgon när veckans lektioner sätter igång! Kan ju inte börja även denna vecka med att vara sjuk, så det kommer absolut inte bli några mer clementiner idag.


Kommentarer
Postat av: Tichaaa

Ja, det är bara att ta bilden, snodde bilden jag själv från någon hemsida, hehehe :P



Cool blogg förresten! Älskar kampsport men själv vill man bli en av dem bästa inom thaiboxning.. men still long way to go :D får nöja mig med årliga tripp ner till Thailand och köra, haha :D

2009-11-22 @ 11:30:07
URL: http://chinesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0