FÖR lätt



Kroppen börjar kännas normal igen efter att ha rört sig på ett sätt den är mer van med. Nu är det åter igen bara baksidan som gör ont, men det kan jag skylla på kylan för - kan ju knappast vara mitt fel att jag sträcker ut muskeln mer än vad den vill.

Träningen gick i alla fall bra, allting känns så lätt efter att ha kört tävlingsträningen ett tag. Nu gör vi bara 1/4dels form som max, vilket jag kommer ihåg att det var jobbigt förut medans nu känns det knappt som om jag hinner börja innan jag är klar. Det här kan inte vara bra för konditionen.

 


Kommentarer
Postat av: Andrej

Du har höjt dig i nivå, med andra ord. Strongt jobbat med tanke på den nivån du befann dig på innan.

Ett stort grattis till dig och Zacke för genomfört VM. Ni har kommit dit många inte ens våga drömma om.

Keep it up!

2009-11-04 @ 22:00:30
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

SV: Tack Andrej! Det kan vara svårt ibland att själv tänka på att man gör framsteg, när man alltid ser allting man vill bli bättre på. Men såhär efter en tävling kan det nog vara bra att faktiskt ta fram och tänka på det positiva man har gjort.

2009-11-05 @ 05:27:47
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0