Fyller upp

Nu har Zacke redan hunnit med både wushu passet och sen körde han ben direkt på det, vilket jag också brukade göra förut. Fast medans jag ska bygga upp låren till dubbla storleken, eller i alla fall tills dess jag klarar djupa benböj med 80kg utan större problem så delar jag upp mina pass lite mer. 

Under stretchingen jag gjorde medans Zacke tränade sina ben tog jag en halv banan och vitan från ett ägg för att ge kroppen ny energi direkt efter träningen. Å nu ca en halvtimme senare efter att ha kommit tillbaka till rummet så blev det äggvite- och kaviarknäcke, en clementin, ett gäng jordnötter och en näve russin

Nu tänkte jag byta om till lite torrare kläder, vad nu vitsen med det är eftersom jag ska ut och ta en lugn promenad i regnet.


Hade det inte vart för att dom är så jobbiga att gå med så är dom ganska bra ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0