Landet där julen är stulen

Efter en veckas sängliggande så har jag börjat röra mig även utanför rummets fyra väggar. Jag mår betydligt bättre och även om jag tänker vänta med ordentlig träning tills på måndag så brjar jag lite smått med promenader nu i helgen.

Idag ska vi ta oss iväg till IKEA för att köpa oss lite glögg och annat nödvändigt inför morgondagen. För även om rtesten av landet inte vill fira advent och jul så tänkte faktiskt vi ta och göra det. Inte riktigt lika mycket som vi gjorde första året vi var här i Kina då jag tejpade upp en ljusslinga i formen av en snögubbe och spreyade hela fönstret med snöspray. Men jag tänkte i alla fall köpa men en julstjärna idag när man ändå är i en affär som vet vad en riktig jul innebär.


Den här helgen består drinkarna av hostmedicin och glögg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0