Slappt gäng, å så jag

Idag var jag tvungen att gå först och visa alla på träningen vad dom skulle göra. Ingen gillar att behöva gå först men när alla andra hör till gänget "noll koll" så har man inte mycket val. Stannade jag för att sätta på mina vikter runt benen så stannade allting upp. När det dessutom i slutet av lektionen endast var jag kvar som körde blir man lite lätt trött på dom andra, och även väldigt trött i övrigt eftersom jag aldrig fick stanna upp och vila.

Lite synd att det inte är mitt jobb att hålla koll på alla andra eftersom hon som faktiskt har det jobbet låter dom gå och sätta sig och vila såfort dom tycker det börjar bli jobbigt.

Zacke påstår i alla fall att han börjar bli bättre och att han ska träna imorgon, samtidigt som han hostar, snyter sig och säger att han har ont i huvet. Så vi får väl se hur det går. Själv har jag jätte tråkigt och bestämt mig för att gå ut på en längre promenad. Inte någon tvåtimmars den här gången, det gjorde alldeles för ont i fötterna när jag var tillbaka, men runt en timme tror jag skulle få bort känslan av att man bara sitter här och degar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0