Stenhård rumpa

Vet inte riktigt varför men idag ville inte min vänstra skinka vara med på sånt som jag ville, kan mycket väl ha nått att göra med benträningen igår. Det gick fint genom alla grunder, när hoppträningen började kände jag av den lite men jag klarade av att göra det jag ville. Halvvägs in i formträning kunde jag inte längre göra allt jag ville och det slutade med att jag fick stå och öva svärdrörelser stillastående för om jag flyttade över vikten för snabbt till vänsterbenet så började musklen krampa sig.


Zacke behöver också avlappning så då knatade jag runt på honom en stund.



Men efter att vi hade hälsat av fick jag hjälp av Zacke då vi körde avslappning tillsammans och han mosade muskeln tills den inte längre orkade strätaemot. Lite promenad, varm dusch och lätt töjning av rumpan så ska den säkert vilja vara med på nästa träningspass också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0