Tomma förråd

Igår behövde jag nog lite mer energi än vad jag trodde. Åt middag ungefär en och en halv timme innan jag gick och la mig men ändå kunde jag inte somna på grund av att min mage skrek efter mat igen. Annars om jag blir hungrig efter att jag har lagt mig brukar det gå över om jag bara säger till migsjälv att det blir frukost direkt när jag vaknar, men inte inatt.

Magen vann och jag gick upp och tog en banan, inte för att jag kände mig nå mätt på den men magen slutade skrika i alla fall. Tills dess att jag vaknade imorse, det första man hör är en kurrande mage. Mat mat mat!

Förmodligen fick jag i mig alldeles för lite protein igår, mitt tog slut och när jag skulle ta en ny påse från skåpet insåg jag att det var tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0