Tyngre ben


En härlig promenad
på omkring en timme blev det igår som vi avslutade med att köpa vikter, vilka vi hade tänkt att börja använda under grundsparkarna och ibland även på hoppen. Egentligen bara för att göra det lättare för oss när vi tar av dom. Ett annat sätt att säga det på som låter betydligt bättre är väl att vi ska ha dom för att bli starkare i höftböjarn.


På kvällen gick vi tillbaka till hallen då jag avverkar en till timme av dagen åt stretching. Men innan dess var jag tvungen att öva lite på alla dom där smådetaljerna som jag annars så gärna glömmer bort. Tränar jag tillräckligt mycket på att tänka på dom så kan man ju hoppas på att dom tillslut sitter tillräckligt bra för att jag inte ska behöva tänka.

Kommentarer
Postat av: Naddiz

Ja den där idén med tyngder känner jag igen, det pratade vi ju ofta om redan för länge sen! Men va glad ja e att ja inte behöver syssla med såndär hemsk streching, kommer ihåg hur obehgligt det var i knät!

2009-11-06 @ 10:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0