Upp&ner

På dagens träning sattes större fokus på hoppen igen. Visst blev jag andfådd och svettig som bara den såfort jag rörde på mig det minsta. MEN jag fick inte ont i halsen idag vilket betydde att det var fritt fram för mig att fortsätta. Så jag satte igång igen med att öva tornado hoppet från två ben istället för ett och så blev det en hel del övningar på arial & hjulning.


Form delen av träningspasset blev svärd där jag ändrade lite smådetaljer på min tävlingsform. Eftersom nästa tävling inte är försen i mars så har jag en hel del tid på mig att testa nya saker och hinna bestämma mig för om det blir bra eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0