Vissa planer är lätta att hålla

God morgon, idag är det VILODAG! Å dessutom moffardag, det enda onyttiga som jag faktiskt känner ett sug efter är salta sillar men som tur e så ska vi till IKEA idag så då kan jag köpa mig ett paket av dom, eller varför inte två. Bara det inte blir några över tills imorgon för då måste jag nog slänga dom om inte frestelsen ska bli förstor.


Ikväll tänkte vi äta kräftor, sill, potatis, mumsig ost, oliver och sånt gott så nu ska sillen inhandlas, importerad från sverige och allt. Måste åka iväg nu så tidigt som möjligt för det är tydligen väldigt populärt bland kineser att äta svensk mat till lunch på helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0