Bakom molnen skiner solen

Vi blev inte särskillt förvånade att vi inte fick komma in trots att både skollaget och 50talet Japaner var inne i hallen och tränade. Är det väldigt fel att sparka folk? Även om det bara är väldigt små kineser så det knappt kan räknas som en halv person?

Ok, jag ska försöka tänka positivt ändå.
Nu har vi i alla fall våra svärd, och utomhus får vi träna hur mycket vi vill.


Igår höll jag mig helt borta från benträning, det blev bara övre rygg, mage och armar. Så nu har jag all rätt att köra ben igen, hoppas jag har lust att köra riktigt hårt när det är dags! För jag har lust att köra en ihopblandning av att spurta, köra grodhopp, benböj och jogga som nån form av cirkelträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0