Markant skillnad

Haha vilken total skillnad det var på gårdagskvällens runda och morgonens. Nu skulle jag försöka springa snabbt för att jag ville ha en lika bra runda som igår. Resultatet blev att det tog 3minuter längre, och jag blev trött ibenen och andfådd.


Så det var inte byxorna som var magiska ändå. Kanske sprang jag på sockerruset efter godiset jag åt igår. Hittade lösvikt när jag var i WDK så jag smällde säkert in 200g innan jag gick ut och sprang igår.


Idag blir det vitamin kick istället. Mini äpplen som jag inte har någon aning om vad dom heter på svenska för jag har aldrig sett dom i Sverige och plommontomater. Har snart stoppat i mig ett halvtkilo av båda, dom är jätte söta så om ni hittar sånna här äpplen i Sverige borde ni testa dom!


Kommentarer
Postat av: Naddiz

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5936013.ab kolla fotografen!!?? är det inte dix ex???

2009-10-10 @ 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0