En sista enkel gång

Nu börjar vi ta det lugnare under passen för att spara upp energin tills på söndag. Ganska svårt ändå att tänka sig att på måndag kväll är det klart för min del, nu har jag börjat bli nervös inför tävlingen i alla fall lite då och då. Men det gäller bara att distrahera sig själv, tänka på annat eller hitta på någonting att göra för att inte behöva gå runt och vara nervös i onödan.


Idag var det ett kort pass som vi fyllde med grunder, hopp och sen bara en helform och en 3/4delsform innan vi slutade. Ganska skönt att inse att man inte blev så jätte trött av det och jätte skönt att man klarade allting i formen nu när det var sista gången inför tävlingen som man körde hela. Imorgon blir det nämligen bara halvformer under det sista passet innan vi hoppa på ett 13timmars flyg till Toronto.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Gott. Tänk vad du kommer att vara laddad tills tävlingen.

2009-10-22 @ 20:28:05
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

SV: Ja det hoppas jag verkligen att jag kommer att vara. Ser fram emot det lite och vill väldigt gärna vara klar med det. =)

2009-10-22 @ 23:59:35
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0