Ingen tid till att ha tråkigt

Har vart en härligt varm dag och efter en tripp till wudaokou har vi bunkrat upp.
Vi knuffade oss fram på trottoaren mot dvd affären och köpte 20 filmer så vi har något nytt att titta på det blev allt från gamla amerikanske actionfilmer till nya romantiska komedier.

Första filmen som åkte in i spelarn efter att vi kom tillbaka var en Arnold klassiker: Red Heat. Jag insåg snabbt att jag hade helt rätt i att Arnold var sjukt snygg förut. Hade väl för mig att jag tyckte det men det var ett bra tag sen jag förstod vad jag tidigare såg hos honom. Väldigt tydligt i den här filmen i alla fall, sjukt snygg och jag menar faktiskt i ansiktet.


Föutom att vi köpte en massa filmer stannade vi även till vid en bokvagn (en cykel med flaket fyllt av böcker). Efter min fixering av twilight insåg jag att författaren också hade skrivit en annan mycket populär bok "The Host" som jag självklart kände behovet att läsa. Efter ett tags rotande hittade jag den under ett gäng andra böcker, den kommer förmodligen komma uppåt i högen efter att även den har blivit en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0