Otillåtna träningsplaner

Finns nog inte mycket min kropp gillar mer än sömn.
Igår vaknade jag en mer OK tid enligt mig, nämligen vid halv nio. Inte för att jag egentligen vet varför jag vill vakna tidigt - speciellt nu när det inte ens är någon träning på morgonen - men det känns ändå bättre på nått sätt att vara vaken när det är ljust ute.


Men sen var det förmodligen benpasset jag körde igår kväll som gjorde att jag ville ha några timmar extra i sängen inatt. Då spelar det ingen roll att vi har fönstret i söderläge och solen ligger på för att försöka få en att gå upp.


Idag ska jag faktiskt försöka att inte träna ben, kanske ut och jogga lite lätt. Även om mina första tankar när jag vaknade var intervallpass och benträning. Men det passet jag fantiserade upp får helt enkelt vänta tills imorgon, lite diciplin får man väl försöka ha och låta benen vila.

Nu blir det den nya boken medans jag väntar på att Zacke också inse att det är en ny dag och kliva upp ur sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0