Som planerat

Ben/konditionspass blev det för min del, Zacke blev lite seg och deppad av att inte få komma in i hallen så hans motivation försvann och valde att ligga på sängen och sova istället. Helt ärligt var väl inte direkt min motivation på topp heller när jag gick ut.


Lyckades få mig till att börja värma upp, 1km jogging medans jag samtidigt försökte komma på olika saker jag kunde träna som inte lät allt för jobbigt i mitt huvud men som ändå skulle vara till någon nytta. Men när uppvärmningen gick mot sitt slut och jag fortfarande inte hade kommit på nått annat som verkade lättare fick det bli intervallpasset jag hade tänk.



5 set av:
50m spurt - 25m grodhopp - 25m spurt
jogga tillbaka till utgångsläget och göra om samma sak.

5set
10sek balans - 10 upphopp - 20m spurt


Sen var jag inte säker på om jag ville spy eller svimma och eftersom kroppen aldrig bestämde sig för att gå helavägen på nått av dom så stretchade jag istället tills känslan hade gått över. Väldigt utmattad i benen och faktiskt ganska stolt över att jag gjorde det jag hade tänkt trots oviljan gick jag tillbaka till rummet och tog mig en välförtjänt shaker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0