Väldigt svenska planer

Låg en stund i sängen efter att jag hade vaknat och bara kände efter.
Ni vet den där känslan som man har i benen när man har träningsvärk, som känns oavsätt hur avslappnad man är och hur stilla man än ligger. Det gör inte ont, men eftersom dom känns på det där speciella sättet så vet man att det kommer göra ont såfort man rör på dom. Man känner hur trötta dom är och trots att man vet att det kommer göra ont så vill man röra på dom, man vill massera dom, och man vill deffenitivt ta ett riktigt varmt bad.


Nått bad blir det inte men har jag riktigt tur kanske jag kan få Zacke till att massera dom en stund efter att han har vaknat. Tyvärr kommer nog inte det vara försen om en timme eller två. Jag som vill ha fattiga riddare till frukost igen måste ju vänta även med det, för i ett sånt här litet studentrum låter det en hel del såfort man gör nånting.


Sen lutar planerna lite åt IKEA, vi ska bunkra upp med knäckebröd, kaviar och köttbullar. Zacke håller tummarna för att dom ska ha Esterella sourcream&onion chips, och jag kommer nog inte hålla mig ifrån lakris godiset om jag hittar nått sånt. Hoppas även på att dom har några snygga sängkläder, helst svarta för det vore coolt och dessutom har vi inte några sånna hemma heller.

Självklart blir det även en sväng in på deras resturang som vanligt när vi är där borta.
       
            Lax för min del                               Köttbullar för Zackes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0