Morgonpigga små saker

När man gick upp så pass tidigt fanns det inte allt för mycket att fördriva tiden med, så strax efter att solen hade kommit upp gick jag ut på en morgonpromenad runt skolområdet och det var förvånanvärt många ute. En del av dom slutade till och med vad jag antar var deras första lektioner för dagen klockan kvart i sju på morgonen. Många andra var på väg till sina lektioner då, medans jag själv gick tillbaka till rummet för att ta en shaker innan min träning började.


Sen mitt vanilj protein tog slut har det vart choklad som gäller igen och jordnötssmöret har bytts ut mot havregryn. Havregrynet tar jag egentligen varken för smaken eller för kolhydraterna utan den riktiga anledningen är för att det inte börjar skumma lika mycket om man har dom i. Ett litet tips bara om du också tycker att din shaker är mer skum än mjölk. Jordnötssmöret hade också samma verkan.

Mindre än tre timmar kvar tills vi åker så jag ska väl ta och sätta igång med sakerna vi skulle göra innan dess, packa och sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0