Ork till annat

Vad skönt det var nu då när man inte har någon morgonträning.
Jag hade ju vant mig vid att man vaknade och det första man gör är att köra slut på sig och sen orkar man inte så mycket mer under resten av dagen. Men nu har jag både ork och lust till annat.


Igår använde jag den orken till att göra oss en fruktsallad av äpplen, päron, kiwi, banan, vindruvor och melon. Jag hade tänkt mig att den skulle bli jätte fin med alla olika färger och eftersom det inte finns några jordgubbar längre blev det vattenmelon som skulle stå för det röda. Men när jag öppnade den så visade det sig att den var gul. Fick bli lite röda äppelskal kvar istället för att liva upp.


Idag blev det lite fattiga riddare som mellanmål. Vad lyxit det känns att äta nånting riktigt gott varje dag. Synd att man inte riktigt orkar hålla på med sånt här efter träningspassen. Det är ju egentligen inte mycket, och ändå räcker det för att vardagen ska kännas lite bättre. Man kanske kan ta och steka upp ett gäng och bara värma på i stekpannan efter träningen. MmmMMm

Kommentarer
Postat av: naddiz

va gott de ser ut!!

Men till nåt helt annat, tror din facebook blivit hackad? eller är du lycklig över att ha gått ner i vikt av tarmsköljningsmediciner? :)

2009-10-03 @ 11:29:45
Postat av: Wushu Cissi

Hahaha, ja du då har den nog blivit hackad nått sånt har jag inte testat

2009-10-03 @ 15:43:48
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Naddiz

Det är skrivet via mobila webben och såhär står det: "I'm 8 1/2 pounds lighter thanks to the FREE trial pack of this new colon cleanser that I got! visit ExpressColon.net to get yours! IPa" Det uppdaterades igen för 7 timmar sen..

2009-10-04 @ 10:57:29
Postat av: angelica

vad är fattiga riddare??

2010-01-27 @ 14:32:05
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Wushu Cissi

SV: Det är ungefär som french toast, nämligen bröd som man doppar i pankakssmet och steker.

2010-01-28 @ 09:12:39
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0