På det igen

Igår kväll blev det en vad som kändes som kort sväng bort till träningshallen. Hade tydligen gått två och en halv timme innan vi kom därifrån. Kanske inte så jätte kort ändå. Väldigt mycket stretching måste det ha blivit, inte så kontigt att jag nästan var nere i spagaten igen innan vi gick därifrån.


Det var bättre förr!


Hann även med att kicka och öva på svärdrörelserna jag hade tänkt.
Gjorde min balansövning men shit vad dålig blansen var, behövde till och med köra ett par vändor med rakt ben istället för att ställa mig i min balans från formen för att jag bara rasade helatiden.

Nu är det dags att gå till träningen och köra dagens första pass! Känns som ett måste att träna balansen idag igen för den vart jag aldrig nöjd med igår, dessutom ska det tränas överkropp!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack! Du påminde mig om att jag måste stretcha mycket mer. :)

2009-10-13 @ 08:00:44
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0