Promenad genom stan

Än så länge har jag inte kommit mig för att träna. Kan bero väldigt mycket på hur ont mina ben gör, när vi skulle gå ut och äta funderade jag starkt på att ta relingen ner istället för att gå i trappen. Det är hämskt att gå neråt i trappor med en sån här träningsvärk. Men eftersom jag har en stor stark kille var det bara att hoppa upp i hans famn tills man var nere på marknivå. OK man kunde väl ha tagit hissen men det där var ju mycket roligare.

Eftersom blodcirkulation är bra för det mesta så ska det bli en ordentlig promenad för min del nu, och eftersom Zacke inte är så mycket för promenader så kommer jag inte kunna fuska och låta honom bära mig. =P



Knata bort till wudaokou och käka lite sushi är faktiskt planen. Kanske hitta på nått mer skoj när man ändå har tagit sig så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0