Snart brända riddare

God morgon eller vad man nu ska säga den här tiden på dygnet. Känns som om jag inte gör annat än sover hela dagarna, idag kom jag inte upp försen 09:40. Vilket ändå är lite mer än en timme tidigare än igår, så snart kanske jag har sovit tillräckligt och kan vakna vid en mer normal tid igen.


Till frukost blev det en favoriter i repris. Hade kvar lite smet från igår i kylskåpet så det gick snabbt och enkelt att fixa en riktig kaloribombs-frukost. Men den tänkte jag ta och bränna bort på en gång med en morgonpromenad/jogging. Har inte bestämt mig vart jag ska eller vilket tempo det blir, men ut i solen ska jag.

En promenad i min läckra puma byxor.
Puma märket tycker jag nog är ett av dom snyggare sportmärkena som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0