Tävlingsskor

Nu har jag köpt nya fina skor att ha till tävlingen. Brukar vara lagom att köpa ett par nya till varje tävling så dom här behöver bara hålla fram tills mars då det är dags för EM och ett par nya skor igen.


Den här sorten har jag haft den senaste tiden och tycker att dom är både snygga och bra, dessutom finns dom i alla möjliga färger. Zacke valde svarta skor med röda detaljer, själv tyckte jag att silver detaljer blev bättre till mig eftersom jag har lite silver i min tävlingsdräkt som gör den lite mer feminin.

Visst kan man välja en rosa tävlingdräkt men riktigt så tjejig vill jag inte vara när jag kör. Däremot skulle jag gärna vilja ha nånting i stil med sånna här kläder. Det är ju fortfarande i stil med de wushu kläder som används nu bara lite mer kvinnligt.


Trasiga byxor vore ju ingen höjdare men överdelen vore läcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0