Underbara oktober

Det enda som under de senaste dagarna skulle kunna visa på att det är höst är att solen står lite lägre än vad den gör under sommaren. Vi vaknar till fullt solsken och fågelkvitter. Går runt i kjol och linne, inte så mycket Zacke men jag i alla fall. Det känns inte helt fel och påminner mycket om sensommar i Sverige, om inte varmare.


Igår hade jag faktiskt helt vilodag, vilket kroppen verkade uppskatta och jag sov större delen av dagen. Blev väl nio timmar under natten och säker sen 4 till på dan. Trots det somnade jag utan några svårigheter i natt igen och sov lite mer än nio timmar till. Stämde nog ganska bra att jag kände mig slutkörd.

Men idag får jag fortsätta med min intervallträning, så blir det till att köra på lördag också eftersom jag vilade igår. Det är faktiskt lite skönt med lov då jag kan vila när jag känner att det behövs istället för att man måste köra vidare ändå tills helgen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0