Aktuell Profil Cecilia Moberg

Fick en förfrågan via bloggen om jag var intresserad av att vara "aktuell profil" inne på TräningsProfilen.

Efter att ha kikat in på sidan och insett att det faktiskt kunde vara en bra träningssida tackade jag självklart JA till att få vara med samtidigt som jag blev medlem för att kunna titta runt lite mer och läsa deras artiklar m.m.

Så om du är intresserad av sport/hälsa och vill gratis kunna få lite tips och hjälp från en personlig tränare så bli medlem du också, men även om du inte känner den lusten så kan du utan att bli medlem läsa om mig på deras förstasida.


Kommentarer
Postat av: Naddiz

värsta coola intervjun ju! :)

Johan såg bilden när du gjorde chins å undrade hur många du gör, fast sen ville han inte veta för han va rädd för mindervärdeskomplex :p hehe, men jag vill veta, hur många gör du!? jag gör noll..

2009-09-17 @ 16:24:35
Postat av: Wushu cissi

SV: Haha han behover inte oroa sig jag klarar inte sarskillt monga. Korde val 10*3, gillar inte alls att kora overkropp.

2009-09-20 @ 06:07:01
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0