Strong mind ~ Strong body

Härligt pass!!

I början var jag lite osäker på om jag var FÖR trött för att orka köra på, benen kändes som om dom inte riktigt hängde med i rörelserna och kopplade lite sent vad det var jag ville att dom skulle göra. Men är det fredag så ska det väl kännas. Speciellt som att det gick så bra igår och jag körde på "torsdagshårt", har nämligen insett att av någon konstig anledning brukar jämt tisdagarna och torsdagarna gå mycket bättre och jag har mer energi än dom andra dagarna.


Men tillslut så hoppade jag runt där, förmodligen mest på viljekraft, och klarade faktiskt en kombo som jag inte tidigare klarat. Kasta upp svärdet - hoppa - sparka - snurra ett varv - landa - fånga svärdet. En kombo som behöver mer teknik än kraft så det var väl en perfekt dag att öva på den. Det handlar väl mest om att våga fånga svärdet även om det inte kommer ner riktigt som jag hade tänkt mig. Tidigare i veckan då jag övade på den lyckades jag nämligen få in en metallbit i handen och sånt gör att jag blir lite fegare under ett tag igen.

Kommentarer
Postat av: You make loving fun

Hej!

Har nyligen upptäckt din blogg och tycker att den är toppen. Mäktig grej att dra till Kina på sportuniversitet! Verkligen. Och träningen ser så jäkla läcker ut. Men jag efterlyser videoklipp. Vore kul liksom att kunna se kombon du talar om, även om jag hajar att det är svårt att fånga den på film första gången man grejar den. Hur som helst, ser fram emot att läsa mer.

/Anna

2009-09-26 @ 01:08:02
URL: http://youmakelovingfun.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

SV: Hej Anna, roligt att du gillar den. Jag brukar filma en hel del men då youtube är spärrad här i kina och min proxy inte funkar som den ska blir det sällan videoinlägg. Får sätta mig vid killens dator någongång och fixa det.

2009-09-26 @ 04:00:06
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0