Morgontrötta ben

Inte helt förvånande var jag fortfarande jätte trött i benen när jag vaknade. Eftersom det inte blev allt för många timmars sömn heller så fanns tankarna på att skippa träningen för första gången sen terminen började. Låg i sägen så länge jag kunde och försökte övertala mig själv om att det var ok att inte gå och träna idag. Gick inge vidare bra kan jag ju säga! När Zacke dessutom påpekade att det är lov i en vecka från och med torsdag var det ju bara att hoppa upp ur sängen och snabbt göra sig iordning för passet.


Den nya taiji tjejen kämpar fortfarande på i vår grupp och har inte haft några mer gråtattacker så förmodligen hade hon bara en jobbig dag då första gången hon körde med oss. Vi har dessutom fått en till tjej på våra pass. En amerikanska som ska vara här resten av terminen. Börjar få en bra grupp nu vilket känns toppen, även om vi just nu mest tränar för oss själv och kör egen uppvärmning, grunder och hopp för att träna inför tävlingen. Men det blir toppen tills vi kommer tillbaka och tränar som vanligt igen.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att du steg upp och körde träningen ändå. Jag känner igen det där.

2009-09-29 @ 08:53:20
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Wushu Cissi

SV: Ja ibland är det riktigt svårt, men när man väl har bestämt sig och kommit iväg till träningen så känns det ju oftast bra ändå.

2009-09-30 @ 11:44:48
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0